Урок 7. Винительный падеж (Təsirlik hal)



что? кого? suallarına cavab verir.
Əgər isim
М.р Ср.р -dırsa və cansızdırsa (неодушевленный), o zaman ona что? sualı verilir. Bu isimlər Винительный падеж-də dəyişmir. Adlıq halındakı kimi qalır:
Это словарь - Bu lüğətdir
Я куплю словарь - Mən lüğəti alıram
Это окно - Bu pəncərədir
Я вижу окно - Mən pəncərəni görürəm
Əgər isim М.р Ср.р -dırsa və canlıdırsa (одушевленный), o zaman кого? sualı verilir. Sözün sonuna -а, -я əlavə olurnur. -ь isə -я ilə əvəz olunur:
Это брат - Bu qardaşdır
Я вижу брата - Mən qardaşı görürəm
Это учитель - Bu müəllimdir
Я вижу учителя - Mən müəllimi görürəm
Ж.р isimlərdə isə bütün hallarda sözün sonuna - у, - ю əlavə olunaraq düzəldilir:
Это сестра - Bu bacıdır
Я вижу сестру - Mən bacını görürəm
Это сумка - Bu çantadır
Я куплю сумку - Mən çantanı alıram
Cəm halında olan isimlərdə isə cəm şəkilçilərin yerini -ов, -ев, -ей alır.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.